Bufuckinghu!

Bihålsinflammation och halskatarr(?) en infektion i luftvägarna, så penicillin och en jävla massa olika mediciner, som grädde på moset är jag beordrad att ligga hemma i 2 veckor..... Tkr ni att jag gjort ngt annat än ligga hemma den senaste tiden?!? -Nee det tkr inte jag heller.



I'm dying!



När mamma kommer från jobbet ska vi hämta ut allt skit på apoteket och sen ska hon få köpa kräftstjärtar till mig, har varit sugen på det i 3 dgr, så det får bli min middag! direkt ur burken ska jag äta dem också!



Tack för mig, jag kryper under täcket och stannar där, I TVÅ VECKOR.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bella

uh men lilla vän, det där låter förjävla tråkigt! men tur i oturen ändå att det är nånting ordentligt som du kan få behandling för och bli helt frisk efteråt förhoppningsvis. men 2 veckor är ingen rolig tid att bara ligga hemma :/ du får drömma om thai & krya på dig!!! PUSS<3

2010-08-31 @ 17:52:03
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: emelie

Nej nu får det vara slut på dina sjukfasoner. Norrköpingsluften verkar inte bra för dig snygging! Stockholmsluft skulle nog göra susen, skit i medicinerna och kom till stockholm så tar jag dig på en shoppingrunda som heter duga! Alltid den bästa medicinen! Right? ;)

KRYA KRYA KRYA fina du!! <3

2010-08-31 @ 22:24:25
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: Oleagnes

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 12:26:59
URL: http://oleagnes.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0