Aaae vad fan!

Fryser för mkt om fötterna för att kunna somna, så jag kör killar också på en gång!!

Alla goda ting är 3.....



CHRISTIANO RONALDO

ANDREAS PLOGELL

MATTIAS ANDREASSON





Puuuuuuuh! vilka grabbar! Skulle kunna nämna fler, men 3 känns bra, lagom på ngt sätt.

3 så jävla! heta! dessutom! shit jag svimmar!




Jag brukar kunna störa ihjäl mig på vissa par, snygg kille men tjejen ser eehm gräslig ut(?) eller assnygg tjej med en jävla lodis till kille. MEN! Andreas och Catja, precis lika snygga, båda två!


Godnatt fina ni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, för tänkte att jag inte fått höra något.. hoppas allt blir bra, vad det nu är!

jag är typ död, men det rullar väl på. hoppas allt är bra med dig, love!! :)

2010-08-18 @ 19:07:56
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0