Of all the lonely people, I wanna be loved by you..

När inte mitt headset går varmt av ringande (glada som sura) kunder, så är det Hassle, tack för tipset Bella!

Två favoriter än så länge är Don't bring flowers och I wanna be loved
Very good Hassle! :D

En väldigt tråkig sak mina vänner, jag har fått en inflammationsliknande "sak" i min fot, haltar runt som en tok, när jag inte blir servad av söta kollegor vill säga... Aae, jag har så ont att jag inte tror att ngn förstår, det känns som att ngt därinne är trasig och med det menar jag inte lite trasigt..... Jag är så ledsen för jag tänker på morgondagen som jag verkligen sett fram emot, det blir ju taxi fram och tillbaka tjejer, så mkt kan jag säga.. Sen hur mkt tid jag kan spendera på dansgolvet är en annan femma, men känns tråkigt då det annars brukar ta upp all min tid ute på krogen... buhuu, men det bästa kanske är att bli riktigt mysigt full? så bör jag inte känns så mkt.. förrän jag framåt småtimmarna börjar nyktra till och då lär jag önska att jag aldrig hade gått ut.... Det är ett problem som består det här.. men bara tills i morgon, då får jag ta ett beslut. Om jag vilar foten sådär riktigt ordentligt idag så kanske det går, men hur lätt är det? Legat hemma 3 veckor nu pga sjukdom, då kommer detta? Är jag olyckförföljd? Tråkigt as hell iaf! :(

FAN, fick en maaassa roliga youtube-klipp av Niklas som jag suttit och ärligt talat (är kvar sist på jobbet=helt ensam) skrattat riktigt högt av..! Meeen ledsen, dom finns inte sparade på skypen, annars hade ni fått ta del av dem.

Pga min stackars fot som jag snart skrivit ett helt inlägg om, så kommer mami och hämtar mig sen, kl 5. :) bäst.


SÅ ikväll är jag öppen för förslag, girls! Bara det innefattar att sitta mestadels stilla, så är jag iaf gärna ett sällskap, bra eller dåligt är upp till er.


Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0