Vart tog den vägen?

Någon/något tog luften ur mig, jag som skulle springa milen och bli trött, jag som redan var klädd i träningskläder och hade väntat med middagen, jag som hade suttit och gjort körkortsprov (som förövrigt gick braa) jag som dagen innan hade fått träningstajtsen av micke, min efterlängtade 20:års present av honom, som jag självklart vilja använda till fullo. det var jag som tappade luften. jag gick ist bort till vattnet med Maya, satte mig på en parkbänk, solen var på motsatt sida så det var kallt, men maya satt i knät, så vi myste till det ordentligt. <3 ringde Emma, ville gråta, men jag låtsades glad, för jag är så glad för hennes skull! 
Nu kommer tårarna och jag måste springa iväg till toan och torka dem.

Att man kan känna så mkt kärlek för en så liten krabat!


Kommentarer
Postat av: Linis

Ibland behövs dom stunderna också tror jag<3

2009-05-14 @ 19:33:40
Postat av: emma

gumman! gråt till mig, låtsas inte vara glad! hörröö bästi. älskar dig och gillar inte om du är ledsen utan att säga :( <33333333

2009-05-14 @ 20:39:23
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: cirre

sv. hahah jaa det va så jävla kuuul, det var när vi gick hem :D haha

2009-05-19 @ 13:44:05
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah, mm, jag ser det. :) jag vet i alla fall att jag inte har skor på mej, för minns hur jag tråcklade med dom efteråt och svor över att jag varit dum och tagit på mej jackan innan. haha. men det ser kul ut! ;D

2009-05-20 @ 19:25:01
Postat av: Lisa

cpblogg, det var jag innan.

2009-05-20 @ 19:25:37
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: s

uppdatera va?! ;D

2009-05-24 @ 13:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0