Trött?

-JA! Så himla trött... fortfarande!
När jag gick i skolan så slog det nästan aldrig fel, jag slängde mig i sängen direkt jag kom innanför dörren och soov.. totalt slutkörd, hur nu det kan komma sig? lärare måste vara jääkla jobbiga, ännu en gång -JA!
Men.. sen jag började jobba nu i januari så har jag sovit en gång (då var jag sjuk) sen sov jag igår och idag också.... vad är det med mig? tog mary kay partyt knäcken på mig? haha kanske alkoholhaltiga drycker och en aning för lite sömn, men inte fan var det väl mary kay.. :D

Denna helg då?
Hockeyfest? njaa...
Otten? maybe, är ngn på??

Idag mottog jag det värsta samtalet sen jag började... jag hoppas att jag aldrig får vara med om det igen... chocken släppte efter sisådär en halvtimma.. :/
Är det bara jag i denna värld som är normal?? Haha I wish, men håll med mig om att endel människor borde gå till farbror doktorn och kolla så att allt verkligen står rätt till...?


Stackars min mamma, som är världens bästa mamma!!! <3


Chiliconcarne, ny matchock! :D


Dagens gåta lyder: artist, Örnöga + körsbär ?


SÅ bra!!!


Tillägg till bralistan:

-Lisa, Lina, Lina, Bella, Emma, Cicci, Simon Malin, Linda, Jossan, Mamma
-jobbet i sig, kollegs osv.
-Det blir helg även denna vecka
-och nu är maten klar, mumsheeej!



M, miss u 2.


Kommentarer
Postat av: lisa.

hahah, jag kan gåååtan. ;D miss you junor!<3

2009-03-03 @ 22:21:53
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0