En tanke kom upp under löparrundan ikväll...

Jag blir inte ens arg längre, för jag ser vilken fruktansvärt menlös person du är, jag ser hur tråkigt liv du har och hur jävla tråkig du är, jag ser hur sjukt liten du är i dig själv, hur jävla osäker du är och jag ser att du inte har ngr riktiga vänner, bara sådana som pratar precis lika mkt skit om dig som jag och mina vänner gör...
Vet du att jag njuter av detta? Därför blir jag snarare glad, än arg när jag ser dig...! Du måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk och du måste vara blind, blind, blind, blind, för du ser inte ens hur mkt alla ogillar (ogillar är ett MKT snällt ord i detta fall) dig.




Dock är det en sak kvar som måste ändras innan jag blir sådär heelnöjd och glad, som bara jag kan vara! Meen det kmr, jag måste bara hålla ut, för det går ju inte på en dag direkt....



Pusshej

Kommentarer
Postat av: simon

simon gillar detta inlägg :D

2009-03-26 @ 21:48:04
Postat av: Carolin

Carolin gillar Simon! :)

2009-03-27 @ 09:16:32
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0