En månad kvar

som tonåring! :D

Jag älskar att leva..! Meeeen jag har några mål här i livet:

-Mitt liv ska inte sluta i Valdemarsvik,
- Jag ska inte dö som en ensam person, jag söker efter den bästa (är nog därför det tar lång tid att hitta honom)
 -Jag ska tjäna(helst vinna) massa pengar och kunna bygga mitt eget hus, vid vattnet med stoora fönster, där jag kan ha massa kuddar på fönsterbrädan och sitta där och dricka te och ha bärbara i knät, eller läsa en bok :)
- Jag ska fortsätta att träna så att jag mår bra, både fysiskt och psykiskt.
- Jag ska alltid sätta min familj och mina vänner och mig själv i första hand


Nu blir jag dock 20 år och inte 70..! Menmen, ngr små förväntningar kan man väl få ha?




Nu i helgen ska jag försöka vara nykter.... min kropp och knopp orkar fasen inte detta... :S
Alla snyggisar (inkl jaa :D) fyller ju år nu också så mkt fest blire..
Jag längtar till bellsis firande, det kmr bli rooligt! Det kmr inte min dag bli... för då åker bästa uppåt, usch så dumma ni är!!!! :( hah



Göra nytta nu?
rundan idag också blir nog tungt, börjar känna av en inflammation i benen igen.... jävla skit, JAG+springa på asfalt=AJ!!

Kommentarer
Postat av: fisen.

flåååt bebis. :(;D hah.

2009-03-18 @ 22:12:50
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: s

jag kan fira din födelsedag med dig, massa fest! <3

2009-03-19 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0