20!

Morgonens diskussion i bilen på väg till jobbet stavas: åldersnojja!


Jag: "När jag var ute och sprang i lördags morse så mötte jag en gubbe och en tant och då tänkte jag, det är ju typ 50 år tills jag är sådär gammal!! Jag har ju åldersnojja för att jag fyller 20 om en månad.. men vad fan ska jag göra i 50 år? och förresten har jag tänkt att bli gammal, så ännu mer än 50 år.."
Mamma: JOBBA!
Jag spyyyr på detta, går livet verkligen bara ut på att jobba?! HALLÅ!! get a life! typ. Jag ska ut och resa och helst ska jag vinna pengar, så att jag kan jobba när jag känner för det...! Det är min plan.. eller så ska jag jobba utomlands tror jag..

Behöver man veta precis vad man vill göra redan nu? jag är ju trots allt bara 20 år.. !
Jag hyllar med dagens inlägg skolan, jävlar vad lätt det var då. Eller? Nej jag hyllar nog hellre lekis förresten, weeey skitkul varje dag ju, inga bekymmer, ingen ångest, ingen nojja!!
TA MIG TILL LEKIS! :D


Nu är jag hungrig och ska äta pasta carbonara :) Mums!


Dagens tanke går till nr 8! (internt) HA!

Kommentarer
Postat av: Cääccää

dagis och lekis vore inte fel nu du ;) haha

men vi har mkt att se framemot och göra snygging!!

ÅH pasta carbonara tänker jag på sunny beach, så jäkla gott <3

pusspåre<3

2009-03-16 @ 14:35:36
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Bella

hahahahaha, klockrent det där med lekis!

2009-03-17 @ 00:04:31
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Lina Bebis

Vi kan leka lekis:D mm terassens pasta, mums:) Puss<3<3<3<3

2009-03-17 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0