Ord?

Jag hittar inga ord. allt uppe i mitt huvude rör sig runt, fort som satan, det är rent jävla kaos däruppe!!
Jag vet varken ut eller in, jag vet inte en veckan framåt. Saker har hänt och händer som förändrar min situation i livet, jag har förstått att jag faktiskt inte kan springa runt och låtsas vara glad längre, det håller ändå inte i längden..
Jag går under och bryts ner totalt. jag är på botten just nu och jag står och slår mig själv i huvudet och sjunker sakta igenom marken, ännu längre ner..


Vänner, jag ber här med om ursäkt om ni märkt av mina surhet, (vilket jag vet att vissa av er har) jag mår helt enkelt bara sjukt dåligt av olika anledningar som jag absolut inte tar upp här, men självklart kommer dela med er när jag orkar prata om det.
Igår var värsta dagen på länge, jag kände hur jag inte orkade mer, gick in på rummet, fick ett sånt sjukt tryck över bröstet och jag tänkte "dör jag nu?!?" men började istället förtvivlat att gråta, och hyperventilera, av paniken som spred sig... sen satt jag där, en timma eller mer och tårarna rann som en vattenkran, trycket gav inte med sig på lång tid.. men när det väl gjorde det så somnade jag gott och vaknade idag, totalt igensvullen i ögonen, men jag skyller på pollen, så behöver jag inte förklara ngt..


Vill inte ha medkänsla, bara lätta på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0