Läkarbesök & sommarkänslor

I morse var jag hos Bosse, min privata läkare ( jo jag en sådan, för jag är sjuk från och till hela tiden, som ni kanske märkt :/ ) Han sa att det inte såg bra ut i halsen och att jag kunde ha vätska i bihålorna, plus att det kunde vara ngt fel på sköldkörteln ( mamma opererade bort sin för ngt år sedan... ) Med Mera. Jag väntar (inte med spänning) på provsvaren från alla rör med blod, det gick förresten bra idag och jag tror att både mamma och jag själv blev stolt över mig! :)

Efter besöket var jag både psykiskt och fysiskt utmattad så jag grät och sov. inte samtidigt men det ena avlöpte det andra kan man säga.. sen såg vi lite på tv, mamma och jag, sen lagade hon god mat och sen sov vi lite till, har jag sagt att jag är sjukligt trött??

Men nu till det lite roligare!! Efter allt sovande kände jag, som Emma sa i telefonen "menar du som typ när man känner att man inte kan andas, man måste bara ut!!" JA Emma och ni andra, precis så kände jag, myrkrypningar i benen och ont i ryggen av soffläget jag haft hela dagen.
SÅ, jag tog en promenad ut mot lysingsbadet och när jag kom ut nästan enda fram till vattnet upptäckte jag en liten väg upp mot berget... så jag gick upp för backen och möttes av världens finaste utsikt, grymt!! jag tänkte "när jag hittar the one så ska jag ta med honom hit och ha picknick!" Men seeen ser jag ngt som gav mig helt andra känslor.... " <-- PARTY :D" står det målat på berget och sen är det en pil till längre ut på berget, man ser att de grillats och det är lite glas från flaskor som krossats. Fyfaaaan vad jag saknar eller rättare sagt längtar till sommarfester!! :)

På vägen tillbaka såg jag ngt som fick mina sommarkänslor att växa ännu mera, det var ett gäng ungdomar på en stoor gräsplätt, de spelade brännboll i sommarsolen. grymt säger jag bara, jag ville verkligen vara med!!!



Sammanfattningsvis:
Gör mig frisk,  ge mig semester, sommarvärme och en jävla massa fiskar (internt) :D

Kommentarer
Postat av: Bella

man kan väl säga att vi lyckats fånga vår första fisk nu i alla fall :) men mer & större fångster ska det bli!

2009-06-21 @ 18:42:43
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0