Internt.

B och Jag var påväg hem från krogen då tre lirare kommer upp ifatt oss, klockan är närmare fyra (då är ju nästan allt kul?) förutom att fötterna hade tappat sin känsel men trots detta gjorde grymt ont. hur kan det gå ihop? J var en av dem som kommer ifatt oss...
J "Carro hur går det med A då?"
C "Det går väl inte alls..."
B "Det går varken framåt eller bakåt, det går bara in och ut."
:D hahaha. vid just den tidpunkten var detta sjukt roligt och vi kunde skratta nästan hela vägen från lindövägen 1 till 20.

Vi säger ofta den här "Det man inte vet lider man inte av" Men jävlar vad kul om du visste!


En tanke går till en speciell person, idag, igår och jag gissar att de även kommer gå minst en tanke under morgondagen, just för det, att du är speciell för mig.



Nu ska jag göra nytta och i eftermiddag kommer Lina till mig, jag saknar henne så det är på tiden att vi ses! <3

Kommentarer
Postat av: Bella

hahahaha , ja det var ett roligt avslut på årets första ritkiga sommarnatt!! <3

2009-06-02 @ 20:54:04
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0