Tröttis


Snuttunge! <3


Idag är jag mkt piggare, dock superont i huvudet efter en heldag framför skärmen igen... (vet att jag verkligen inte borde sitta här nuu) Men jag ska bara uppdatera er lite..
Ska snart gå till hemköp och handla till mig och sambosen ;D, sen ska jag ligga på soffan ett tag och sen ska jag gå en långis :)
Den här veckan börjar jag för 795320850 gången mitt nya liv, många punkter är nerskrivna och SKA följas! :) Bara jag slipper huvudvärken så att kan köra på ordentligt!! Jag ska få lite mer struktur på mitt liv, ha lite planerat och följa det... planera mera hela enkelt, hur tråååkigt det än må vara att planera så tror jag att man kmr liite längre på det..

Det här går runt i mitt huvude idag... de flesta kommer förstå typ.. nada.. men läs om ni vill, annars skiiiiiitit! :


-Typiskt mig att verkligen bli så seriös! typisktypiskttypiskt!!!
-Men joo visst jag tar till dig för att inte tänka så mkt på det, för att helt enkelt inte bli helt insain och få panik.
-VARFÖR gör det ont i magen?
-Jahaja, hade inte vi ganska mkt gemensamt då? men O K E J .
-varför sitter jag här när huvudet dunkar ngt fruktansvärt? JO FÖR ATTJAG ÄR EN NÖRD!
-Varför kunde jag inte kocentrera mig så bra på jobbet?


Jag vet en till sak som ska höra till mitt NYA LIV, jag ska sluta tänka på annat när jag gör ngt.. haha dt där lär skitbra kände jag...
men om jag är på jobbet, då ska jag tänka på jobbet och inte allt runt omkring, när jag är hemma så ska jag INTE tänka på jobbet, när jag festar och är med mina bejbs så ska jag INTE tänka på jobbet, Nej för när jag är med mina vänner så ska jag tänka på oss och hur mkt jag uppskattar dem sötnosarna.... <3
Jag tror ni fattat poängen, bara för att jag är riktigt trög idag så behöver inte alla vara det...

Niklas skrev på skype förut.. N "mår du bra ?" C"mm" N"är det säkert? C"mm, lite seg i huvudet bara" men varför kändes det som att jag skulle börja tjuta.....och varför SYNS det så väl när jag känner mig lite deppig? jag sminkade mig fin i morse, jag drog på fakesmilet osv.. fandå, måste träna mer på det där!! 
jag känner mig svag i psyket, jävla skit också!! Jag har nämligen ett x antal hjärnspöken förstår ni.... som kommer och rör runt i skallen på mig och sen vet jag varken ut eller in, men jag håller på att bli smartare än dem, jag börjar lära mig hur jag ska lura dom.. De är det allt handlar om!!


NUUU, hemköp!!!!!!!!!!


puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0