2009 är här..

MEN, här kommer en kort summering av 2008...
 
1. Gjorde du ngt iår som du aldrig gjort förut?
Oh yeaah! Mkt! Vi tjejer har så mkt idéer och gör så jääkla mkt kul hela tiden :)


2. Höll du ngr av dina nyårlöften?

Minns inte ens vilka jag hade? men jag känner jag mig själv rätt så, nej.. :P

3. Blev ngn/ngr av dina vänner föräldrar iår?

Jaa, johanna fick ju bellis :)

4. Dog ngn som stod dig nära?

Nej

5. VIlka länder besökte du?

England och bulgarien, it's just love!

6. Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009?

Han

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?

 28/3/5/64/7... Självklart nyår, sånt minns man alltid. Jag minns många väldigt speciella stunder, dock inte alla datum.

8. Vad är din största framgång 2008?

?

9. Största misstaget?

Om man skulle gå runt och tänka på misstag man gör så skulle man ju bli galen.. lev livet och det är ingen idé att ångra ngt för det går aldrig att få ogjort, man får ist jobba på att inte göra om det igen.. Och gör man om det igen, så är det fan inget misstag!..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjukling ett par ggr. men inget allvarligt detta år.


11. Bästa köpet?

Håller med lisen, lätt SB resan :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nööööööööjen!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina älskade vänner, som alltid finns! När jag fick veta att jag fått jobb, när vi bokade sb resan. bland annat.

14. VIlka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Melissa horns alla sånger bland annat.

15. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?

Jag tror att jag var mer ledsen iår än förra året, men samtidigt NÄR jag var glad, så var jag riktigt glad!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Gett 110% Jag är en tävlingsmänniska, men jag tror att jag ger upp för lätt ibland, de ska det bli ändring på!
Tagit en dag i taget, inte önska och längtat så mkt.. utan levt nu, för mkt jag har är himla bra!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Gett upp och tänkt på andra mer än mig själv.

18. Hur tillbringade du julen?

Likt traditionen, hos mormor, med hela (fast detta år bara halva) tjocka släkten på mors sida

19. Blev du kär iår?

Nae, men jag var väldigt nära att bli...

20. Hur många one night stands?

Jag håller inte på med sånt, känslor ska finnas och det har dom också gjort !

21. Favoritprogram på tv?

Grey's, men så gillade jag faktiskt 90210 rätt mkt också.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

hatar är för starkt för mig, jag hatar ingen. men jag ogillar en människa så fruktansvärt mkt!! (du borde inte ens få en rad i min blogg).

23. Bästa boken du läste?

Mia Törnbloms så dumt

24. Största musikaliska upptäckten?

Don't know

25. Något du önskade dig och fick?

Ja, en hel del faktiskt! :)

26. Någon du önskade dig och inte fick?

Det också...

27. Årets bästa film?

Inte årets, men alltid bäst: the notebook, a walk to remember, a lot like love. alla dessa jäkla kärleksfilmer.

28. Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag var i england, vi åt middag och gick på bio :)

29. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om det slutat på ett bättre sätt, inte året alltså..

30. Hur skulle du beskriva din stil 2008?

Rätt så jäkla vardaglig 

31. Vad fick dig att må bra?

Du, ett tag, att helt enkelt känna sig så himla behövd och omtyckt, Mina älsklingar! guuud vad bra ni är !!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Jag är inte sugen på kändisar :S MEN om Robin Bengtsson klassas som kändis nu, så är det han! :D min snygging.

33. Vem saknade du?
Marcus många ggr..


34. De bästa nya människorna du träffade?
Alex, hade alltid vetat vem han var men det var inte förrän 25/12 07 som vi pratade för första gången, sen stod han för mkt bra, den första halvan av 2008.
Några gooa göteborgare och även många kära återseende.



2009 SKA jag:

- träffa the one and only.
- jobba och tjäna pengar
-tappa
-reeeesa
-göra tiotusenmiljoner roliga saker med mina bästa.
-flytta typ
-festa ännu mer galet än -08
-ta vara på saker man har, ist för att hela tiden vilja ha mer eller ngt annat, bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0