De senaste dagarna i bilder..

Jag har repat mig, mår betydligt bättre än sist, jag har vilat, käkat piller, halstabletter och tagit slut på ett antal lypsyl, Varför blir man alltid så torr om läpparna när man är förkyld? Huvudvärken gnager dock fortfarande toookmkt.. men jag ska bli frisk nu så det såå! de senaste dagarna till trots, har jag spenderat med girlsen..

Fredag:




Klädde "upp" mig (från mjukisdress) för att träffa C, L och L.. Vi gleed snyggingBMW, sladdade galet vid bäckadal, eller jag och Lisa lärde Lina, rättare sagt.. "GASAAAAA!!" "SVÄÄÄNG HÖGER, NUUU VÄNSTER" "SLÄPP INTE GASEN FÖR HELVETE!!!!" samtidigt frågade jag Lisa "tror du att du kan sladda/har du ngnsin provat?" jag fick nej på båda frågorna och höll med om att jag nog veeerkligen inte kan egentligen.... hahaha men vi var nog ganska bra lärare för oj så bra det gick sen!!! :D Vi bestämde oss sen för att åka till pizzerian och äta, i mitt fall, kebabsallad, bara för att vi inte hade annat för oss.. :P Sen åkte vi till Linis. Cicci och lisa kollade ngn film, jag svarade på en jäävla massa frågor på facebook :D och lina kollade på mig... haha. seeen sängen!


Jag sminkade mig för första gången på 2 veckor, ganska mkt också. bland det första gångerna jag tkt det var rätt kul att spendera 30 min framför spegeln..


Lördag och alla  mina hjärtans dag:



En helkväll med Lina, Lina, Lisa och Cicci.. Började med att laga goood mat, fläskfille:P, egna potatisklyftor, grymt stark vitlökssås, bröd och en helt underbart stoor skål med sallad! MUMS! 
Ngr timmar och mellon ( melodifesivalen för de som inte fattar CICCI:D ) senare bakade vi en kladdkaka som vi mumsade på till goda bär, vindruvor, glass och grädde! :) sjukt mysigt och trevligt!!
Vi planerade även 80:års festen.... håll öron och ögon öppna partypeople!

Söndag:



Saknade bellsibub från lördagkvällen bjöd hem oss på kvällsmat, beck och en massa bus! Kolla in Bellsibubs.blogg.se om ni vill veta mer.. :)

Måndag:



Jag hoppade på bussen in till nkpg för att natta hos syster då tandläkaren gett mig en så gryym tid som 07.40... jag kände att jag inte var på topp för att gå upp kl 5-6 för att dö på en buss.. så jag åkte in på kvällen.. och möttes av skratt och bus från lilla isabelle, så fruktansvärt söööt är hon vill jag tala om! :) Kul att träffa johanna också, det var ju ett helt halvår sen... Jag hoppas det blir oftare nu :)

Alla de senaste dagarna:



Har jag och den här busungen knallat långa skogspromenader.. :)



Fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och så torsdag:

NU                                             
      

Upptäckte jag hur fruktansvärt:

- mkt jag saknar sommaren
- mkt jag saknar bulgarien 07 & 08
- mkt jag längtar till bulgarien -09
- mkt jag älskar att vara brun
- mkt jag HATAR att vara blek
- fort tiden går, 5 månader..
- STOR SKILLNAD DET ÄR.

Jag är olagligt vit just nu.. men what the fuck, snart kommer våren, happy thoughts!! :)


Nu ska jag gå en långpromenad med cphunden som väckte mig när brevbäraren kom i morse..... huuh huvudvärk är ngt hon aldrig kommer förstå sig på...



Puss på er.

Kommentarer
Postat av: cicci

haha va fan,tänkte att det var nått nytt program som hade börjat ju ;) jaja

jag är också bleeeeek nu,buhu:( men det tar vi igen snart ;) sommaren kommer snabbare än blixten hehe

2009-02-18 @ 15:19:04
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästa inlägget du gjort tror jag :) och du är inte alls blek, bara inte lika brun som du brukar vara. ;)

jag saknar dig och hoppas du blir helt frisk snart, att du snart kommer hit till extrafamiljen och att du börjar le lite mer på bilderna! ^^ pussss <3

2009-02-18 @ 16:30:45
Postat av: Bella

BULGARIEN<3

2009-02-18 @ 20:28:27
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0