Vilken dag, va?

Löst problem med en vän, eller vän och vän, men vi är iaf green nu. Tycker om dig så det gör ont, det vet du!


Men först och främst i morse (kl. 12) så gick jag och maya ut och busade i snön... very fun! Tyckte jag iaf.. ;D

Ooooh, nu tuutat Jörgen Sandberg här utanför så nu måste jag springa ner... Paketleken med brudarna, vi ska även ge oss på glöööggen ikväll. Kanske även en vinflaska eller två, lisa?! :D



Mörka, markerade ögonbryn och big lips, jaja always the same, men jag avancerar, bruna ögon. ;)



Heejs sötnosar!

Förresten, NRJ, förfest musik som fan. Har dunkat på högsta volym hela dagen, hoppas my neighbour är jätteirriterad!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0