Brutalt!

Är ett ord jag sällan använder, men idag tänker jag göra det, jag är nämligen brutalt trött, helt sjukt sliten och segare än segast... Jag vill bara soooooooooooooova nu, men jag är helt enkelt för trött, för att sova!!



Från en trött, ful och opeppad Carro på jobbet....



TILL en jävligt pigg, fräsch och sjukt peppad Carro, påväg till feeest(otten) efter väldigt mkt och god sprit!!


Fan vad jag hyllar nu för tiden, men det blir en till, BRA SPRIT, riktigt dyr och fin systemsprit, jag är förvånad över att jag mådde SÅ bra dagen efter och våra drinkar var ju ruskigt goda!! Sprit is the shiit!


Dock är jag idag VÄLDIGT, väldigt sliten efter en 2 dagars.. Men jag har bra sällskap..

bebis! :)


Är tydligen arg  på allt och alla idag.... haha

Men helgen var så himla rooolig så det är absolut värt det :)
Många kända ansikten, många skratt, många fina sånger för mig, väldigt mkt dans..
Ngr för fåå efterfester bara och ngr för få napp på spöööt! :D Sillen, Mörten, Abborren och gammelgäddan hittade dock varandra för en stund.... ;)  haha


TACK mina underbara vänner! <3 Älskar er!


Hejråå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0