Hemma bra men Sunny Beach bäst.. :D

Igår kl. 21.00 ramlade jag in här hemma med två tooktunga väskor... lite vemodigt vare allt, skönt att vara hemma efter en lång resa, men jag ville verkligen inte hem, tårarna var nära många ggr, jag verkligen älskar stället, tror alla tjejerna håller med mig, det ÄR underbart, det har blivit ett favoritställe och det ÄR inte sista gången jag varit där... det är ett löfte!! efter min långa berättelse igår så blev mamma toksugen på att åka också.. hii :D
Efter lite berättande river jag upp alla presenter jag kööpt, och de blir supernöjda, vilket jag också var med mina inkööp! Jag brukar bara gilla att få presenter, men jag var jätteglad igår när jag likt jultomten delade ut mina fiina paket! :D

Mamma fick en flarre spirre och en stoor toblerone
Jossan fick en ploorre (plånbok) och en STOR, (2 dm lång) cigarette, som kan rökas, men ska nog sparas, riktigt cool!
Linda fick(ska få ikväll) en parfym och ett armband, speciellt gjort för henne, med hennes namn på osv, helt underbart fint!
Pappa, ska få, en jäger förståås ;) och en biiiigpack reisen!
JAG fick, en stoor apsnygg väska, en plorre, en stooor rosa handduk, armband med mitt namn, örhängen *5, spirre, M.M!!!
Jag fick även ÅRETS roligaste vecka med VÄRLDENS bästa vänner, jag kan inte tacka er nog för alla underbara skratt alla seeena nätter, alla roliga snack om listor (A), killar, barnmorskor OSV!!

Ngr saker som var EXTRA roliga...
- Nakenbad + naken på balkonen
- listan, SOM JAG VANN!! :D:D CONGRATZ till mig!! :P Bella blev en god tvåa.... :D
- den glade viking, bästa kvällarna!
- skånska tvillingarna :D
- Bellas alla sjukt låga men aaaj så roliga skämt.. "HELLOOO NIGGAAAHS! :D hhahh jag har inte skrattat såhär mkt på riktigt riktigt länge, vi kommer leva sååå länge giiirls! <3
- Hoppborgen med rutschkanan, hahahahh! ;D
- Citatboken, kommer ut inom kort.. haha :D
- alla killar vi raggade upp och förfestade med, ganska roligt var även när de blev utslängda...
- när vi hamnade på hollywood, där det var vi och tyskarna, haha och där de spelade ett par svenska låtar för vår skull och vi dansade skiten ur tyskarna...
- snyggingen dea with friend, roliga killar.

Det finns hur mkt mer som helst..

ALLT var fan klockrent!!! Ett minus, för lite sömn.. men vi lever och mår så jävla bra, vi kommer leva på detta länge! :)

En vecka är FÖR KORT!! det gick så lääskigt fort att man inte trodde det var sant igår morse när vi vaknade och det var paackdags.... buhuuu! Jag vill tillbaka NUU!!



Uppdaterar mer senare...

Ikväll ska jag på kräftskiva! :)

PUSS PÅ SUNNY DREAMS, vilket jag väljer att kalla sunny beach numera... :D <3 Sunny dreams var även ett uteställe där det rockades fett en kväll ;D

Älskar vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Bella

ÅHHH, jag finner inga ord. <3

2008-09-12 @ 18:38:39
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0