Du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din..

Igår kom mamma hem från tunisia... Brun, fräkning, röd osv.. men jag, jag är bleeeeeek.. what to do? Detta är FÖRSTA gången någonsin som mamma är brunare än mig.. och jag trivs inte jättebra med det ärligt talat.. Det blir lite besök i solen.. eller aa solariet, det är väl det närmaste man kan komma såhär års... Fast jag har sagt att jag inte ska sola... så mkt, så får väl bli måttligt om det går..

Jo, sen kilade vi runt lite i maxi igår som har fått lite fler butiker, men långt ifrån färdigt..... jag köpte inte så mkt, men pengar försvann ändå, lite mer än jag trodde... men en svart knäpptröja(mitt ord på det) med stoor mysig luva att krypa in i köptes :) Sen blev det två tajta baströjor med långa armar, en vinröd och en mörkgrå, för att kunna ha under stickade mysiga tröjor med korta ärmar t.ex.. det blev även en mascara och lite smått och gått.. väntar på ett paket från hm som boorde komma i morgon, med lite myyströjor.. Mee like! Sen efter helgen kommer min efterlängtade skinnjacka hem från gbg.. :) wii!!


Fick lite söta presenter av mamma också, örhängen, skor, bälte, sjalar och lite sånt :) 


Du får inte ha mig som en dröm, när jag vill va din verklighet, du får inte säga att du hoppas om du inte tror att du vet...



Yesterday innan vi gjorde maxi.. :)


Kommentarer
Postat av: cc

sötnos :) ååh din verkligen efterlängtade skinnjacka :D

2008-10-09 @ 22:54:36
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0