Torsdag.

Idag gick jag miste om en Lkpgs trip.. för att huvudet bultar och har sig var eviga morgon... :( Istället sov jag vidare och när jag väl kom upp ur sängen gick jag och Maya en långpromenad... sköönt med lite sol, dock blåste det lite för mkt för att det skulle vara skönt..
Nu har vi precis ätit mat, taco, fast kyckling till mig då förstås.. gott!

Jag vill till badhuset och simma sen, hoppas malin och jossan hakar på det förslaget... ;)

Igårkväll åkte brewdarna till bellsibub och goosade i sängen.. 6 tjejer i en liten säng haha men allt går om man vill, som man brukar säga.. :D När klockan började blir mkt åkte vi ut och kollade stoora äckliga djur i skogen, såg ett par tjocka vildsvinsbebisar och ngr ståtliga älgbebisar, sen även en jävla massa harar och rådjur och ett får ? haha :D
I förrgår var vi hos Lina sandberg och laddade upp inför halloweeeeeen nästa helg :D oooh, funfun! Men hur ska vi göra tjejer?
Dagen innan det vare mys hos bell med lina.. :)

Jag är så jävla rastlös hur mkt jag än gör om dagarna...  :S

Men nu har mamma varit en snällis och ringt flera väldigt viktiga samtal åt mig... När jag kom hem från promenaden berättade hon det, jag har inte ens bett henne (för jag är ju inte som lisen och hyperventilerar inför ett samtal:Dhahabebis) men jag blev glad och nu har jag ngt att se fram emot, en framtid? hooope so!


Helgen? Blir mys eller fest?
nästa helg kommer bli hård så kanske är bäst att bara laaaadda tills dess :)


-5 och jag är glad!


Kommentarer
Postat av: lisen.

haha, jag veeet, jag är larvig. :S:P can't help it!

jag jobbar kväll nästa fredag, (men är i alla fall ledig lördag!) så förfesten är nog inget för mej.. :/ hmm, måste pratas vid!

2008-10-23 @ 20:48:29
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0