Lyx på en söndag... :D

Sann jävla skadeglädje har jag ägnat mig åt idag  :D Jag bara hatar dig och jag bara älskar det jag hööör! :D Bellaaa, fifan vad kuuul! :D <3

Du är skum, jag vet inte vad jag ska tro. men en sak är säker, du vill inte att jag ska glömma att du finns, du vill att jag ska tycka om dig som person. Men jag glömmer inte och jag tycker ju redan om dig, så du behöver inte anstränga dig. Men antagligen vill du det, that's good.. I think.
Men vi vet ju mkt om varandra, det är en bra sak, gillar att kunna prata om allt och lite till med en bra människa, som du.


godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha alltså, stackars människa fast jag tycker ju inte synd om henne. läste de där komentarerna idag igen som vi kollade på hos sampan du vet. jag säger bara HAHA!

2008-10-20 @ 16:58:05
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: emma

haha jaa vad roligt :D jagsjöng också massa :P haha :P okeej jag har inte sett den än, den ligger på datorn och jäser :P haha måste se den!

2008-10-21 @ 10:50:41
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0