Inköp

Dagens
-två bas linnen, ett svart och ett mörk lila
-två linne med brottarrygg, ett i oversize (svart) och ett i normal strl (grått)
-En brun stickad mysig tröja

Tidigare i veckan
-två baströjor, en vinröd och en mörkgrå
-en sjukt skön och fin luvtröja
-mascara
-bra grejer..

Förra veckan
-svarta finfina stövlar
-rengöring
-rosen serien dagcreme
-bra grejer igen.. dock dyrt
M.M.M.M

Nästa vecka kommer ett H&M paket med fyra olika långärmade och kortärmade stickade tröjor och en bh.... MEN den som kom på att man blir glad av shopping, hade nästan föör räätt! Jag blir galet glad, men just denna period har jag uppskattat det alldeles för lite. SKÄRPNING! "Det går inte bra nu"

Jag solar, jag åker buss(viken-norrköping,norrköping-viken)PISSDYRT, jag har gymkort i viken, jag tränar på friskis, jag vill fortfarande ha grejer... som en ny väska, nya träningsbyxor, träningsväska, gymkort på friskis(slippa betala engångs everytime), jag vill ha en solresa(gärna en lång sådan) och vet ni, jag vill faktiskt helt ärligt ha ett jobb... OSLO, here i cooome, om detta ska kunna fortsätta...


Det är ett farligt beteende. :S När inga pengar rullar in....


Nu ska jag prova mina nya kläder.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0