Försvinn!!

Den här idiotiska och hemska helg kan få dra åt helvete, precis som du.

Lisa, tänker på dig och din familj heela tiden.. jag är ju en i er familj, nästan.. älskar er!! <3
Linda, fyfan för din smärta!!! :( älskar dig med, mer än allt annat!! Ingen rör dig ostraffat, that's it!


Idag har jag varit hos Leya med Linisen, myspys! lagat mat och gått en promenad i skogen(leran) :D
Nu är jag i viken, ska bädda ner mig i soffan nu.. huvudet mår inge vidare.. :/ aaaaj!
Och i morgon ska jag upp tidigt, ska till skolan och göra nytta, sen in till stan och gå på ett step pass på friskis med emma, ooom huvudet mår bättre. det känns som när man håller på att bli sjuk, men är inte jag typ det redan? jaja

Är så glad för denna vita helg.

heerråå !

That kind of love(?)

Kommentarer
Postat av: Lina bebis

(= imorrn ska jag faktiskt med göra lite nytta! ska först ut och gå med malin sen ut till maddis och städa hennes och annas bil ut och invändigt, BEHÖVS! sen rida:P hihi ha en bra dag imorrn, puss<3

2008-10-06 @ 19:52:49
Postat av: emma

call me after schoool sötiiizzz ;) älskar dig massor sötnos <3

2008-10-06 @ 21:10:22
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: fisen.

tack för att du är världens bästa.<3

2008-10-07 @ 13:36:47
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: viktor

Tack för att du finns!

DU ÄR VERKLIGEN en i familjen, du betyder massa för mig.

tacktacktak.

<3

2008-10-08 @ 19:45:27
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0