Sommarens värsta:

Nyss hemkommen från en timmes jogging/powerwalking..
Jag vill härmed lista sommarens värsta plågor.. Ingen ordning, jag raddar bara upp det jag hatar under sommaren..
  • flugor
  •  mygg
  •  ORMAR
  •  Att vi som ungdomar/halvt vuxna inte får dom 4-5 veckors semester som de "hel"vuxna får, då vi faktiskt jobbar hela sommaren för att tillfredställa deras behov av ledighet.. SÅ vi ungdomar, vi får knappt se solen utan vi får pressa i solarie under vintertiden ist... Inte så kuul!
NOG OM DET, jag vill komma in på ormar.....
Under min 60 mins tur på en skogsväg, träffar jag på ett äckel! USCH!
Jag joggar på och plötsligt är jag ngn decimeter från att trampa på en riktigt fuul snok... okej, dom är inte de minsta farliga men jag HATAR dom ändå! Jag slutar jogga och spriiinger ist, och paranoid som jag var vände jag mig 3-4 ggr för att se att den inte slingrade sig efter mig.. Usch säger jag bara!

Sen undrar jag varför det finns sådana djur, som så många är rädda för, eller iaf ogillar? Gör den ngn nytta ens, isf vilken? Kanske behöver en biologi lektion eller två, för inte fan minns jag att ormar för ngt gott med sig... förutom att skrämma upp folk, hjärtat hamnade faktiskt i halsgropen och jag höll mig på bröstet och suckade djupt innan jag kunde öka farten.. !  :(
Det enda som kan nämnas om flugor och mygg är att de surrar runt huvudet när man försöker sova, eller gör mindre snygga bett .. Det stör mig iaf!


Annars är nästan allt med sommaren underbart :) MELIKE<3

Kommentarer
Postat av: knicket

AMEN SHIIIIT!

Jag avr ute och gick förut (2 varv runt viken för övrigt) och istället för stora vägen gick jag genom skogen på stigen bakom vammarhöjden. Och där vid det röda huset slingrade det en orm, ingen snok, utan en ORM! och jag nästan trampade på den. istället sprang jag som en idiot och kolalde mig bak hela tiden föra tt den inte följde efter:D



äkcligt! hatar orm. varför finns dem?!



puss

2008-06-24 @ 16:01:33
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0