Midsommarhelgen

Trots svikande väder, med sol, regn, sol.. fram och tillbaka... så åkte vi ut till ekön, det var ett bra gäng.. först, tills vi blev våldgästade av typ 20 pers/drägg . som lika fort drog.. tack! Sen kom ringarums folket och då har vi efter mkt tjat från alex och emil, kyla och regn, bestämt oss för att dra hem till issa.. och alltså plocka ner de fyra tält dom duktiga tjejerna och killarna minus jag, lin och madde byggt upp.. :) för vi skulle ju sova i maddes bagageutrymme :D
Men vi drog hem, endel hade huvudet med sig och drack inte.. Lina och Madde, det var även lina och jag som tjatade så mkt att alla till slut ville hem, bra där! många viljor fanns det..

Väl hos Issa, fylls det på med minst ett 20 tal pers till.. det blir en bra kväll/natt! Det roligaste var studsmattan och gosandet på köksgolvet, och lite slick på halsen.. :D haha. trasan däckade :D och jag ringde min skåning :) jippii ;)
Vi gick vidare hem till Lina isaksson och somnade där runt fyra, efter issas lilla utbrott .. :D

Midsommardagen:
Jag vaknade kl 8, trångt och jävligt och så jävla allergisk att jag knappt kunde andas... :(
Jag åkte hem till pappa, åt god mat och sov, till kl 8 :D Ringde Lina, så kom hon till mig.. sen drog vi vidare till Kexet, där var Pattejägarn, favoritkusin, robin timan och martin, där dracks det vin, öl och cider, åts popcorn, ringdes samtal till ett antal olika taxibolag, spelades kort, SKINKADES, hälsade på macke gröön OSVOSV! Det var jättemysigt och trevligt! Flås i örat och allt för att få mig på humör! :D I säng kl 5 ngnting.. upp kl tolv, sjuuukt stökigt kommer päronen heem.. :D ojoj då blev det snabbelisnabb städ och lina och jag stod för sängbäddandet :D duktigt! haha.

Min kusin Emil är bra!! :) Fullast i fredags och sjukt rolig igår :D haha.

Idag:
Lina och jag käkade mums på pizzerian, sa hejdå till emma :(uuuuusch! fick hennes nyckel, ett plus :) emil tjatade om att se film i vvik, men tyvärr fanns ingen skjuuts juu! nu är jag hemma.. skönt fast ensamt :/

Bara så du vet, jag skulle aldrig! Usch det finns inget värre! Och sen att bli beskylld, är bland den jävligaste känslan som finns... :( trust me!!

Och ni som gjorde mig ledsen häromdagen, jag är fortfarande så jääävla besviken! Jag vill inte längre :(

Kommentarer
Postat av: MADDE

Haha, en bra midsommarafton vart det :)

2008-06-23 @ 10:56:39
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0