Goodmornin' sunshine

Solen tittar fram idag, jag vill bara springa ut och slänga mig fort som fasen på gräsmattan, men lite frukost måste jag få i mig först, kommer den underbara solen ha försvunnit efter det? :/ Jag håller tummarna på att den finns kvar och kanske ger mig lite värme och färg för det är dålig om båda faktorerna just nu..
Jag kunde ha vaknat på ett lite bättre sätt än att det skullle vara att Maya väcktes och blev rädd och skällde som en tok på brevbäraren, men får väl tacka och bocka, för se nu är jag uppe redan vid tio :)

Idag är jag ledig ! :)

Och idag kör även cupen igång, nu blir det fart på det, självklart på planerna, men på mitt jobb, där kommer det bli galet... Alla stugor fylls idag och hela campingen är nästintill fullbokad, fast man inte ens kan boka hälften av platserna, men det har man nu fått.. så aaaa jag stavar det; KAOS! Men kuul, för det rullar in mkt under just denna helg! :D

Min tanke med att jobba mer i helgen var ju pengar, men också att få mamma lite glad för det vet jag att hon blir.. :) SÅ, jag skickade ett sms när jag var på jobbet och skrev att jag fixar fre och sön, så fick jag som svar "Det var ju jättebra! Jag har fixat så att du skickar gratis sms, för 99 kr i månaden" (vilket jag alltid haft förut, men det var borta iaf) Så hon var skitglad... IDAG, hittar jag räkningen på bordet, 2800 kr.. Då är det 1700 sms för typ 1500 kr .. gaaaaaanska onödigt! Men har man en snäll pappa så behöver man inte oroa sig för den där räkningen! :) Men jag känner mig lite dum :(

Frulle och sun, eller aa, jaa hoppas däää :D hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0