:)

För Bella har tagit studenteeen, fyfan vad hon är bra :D <3
Torsdagen var klockren; utspring på kungsgård i steeekande sol, vidare hem till Bella och äta massa god mat och hälla i sig vin.. :) 20.40 bussen in till stan, haha roligaste bussresan någonsin tror jag, alla var på topp och sjöng och drack osv :D I palacekön kl. 22.15 ungefär, redan då var kön ut till gatan.. men kl 23.15 var vi inne, så det var helt okej :D
Det var riktigt mkt folk, mkt dans och glada miner på palace, men trooots det kände Lina och jag ett litet sug efter Hugo.. så vi tog risken att gå ut när kl blivit 2 ungefär, vi tänkte "kommer vi inte in någonstans pga köer så går vi till max och käkar" :D Men väl borta träffade vi en saknad människa från min sida... mkt myyys blev det och mkt fina ord:) fixades även in på hugo och slapp betala garderob av den här otroligt söta människan... :) Efterfeest och sjukt mkt mys !! Babyyyyyy!

Natten och även kvällen utvärderas till ngt riktigt bra eller underbart faktiskt! jag är glad och mår braaaaaaa :D

Inte bra egentligen, för är inte helt frisk och håller på att få en visdomstand som gör att hela min mun värker.. men det är smällar man får ta.. det går ju över snart :)

Igår badade och solade jag några timmar tills bakfylla gjorde sig till känna ordentligt.. Somnade ju kl 7 natten/morgonen innan och upp runt tio sååå, lite sömn behövdes och sen var hela dagen förstöörd.. Gick en runda med lisa när det blivit kväll och svalt och skönt ute.. sen väntade sängen :D
Idag är jag fortfarande seeg, men nu ska jag sola och bada med lLisa och Lina på sandvikebergen!! <3

Studenten har bara bööörjat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0