En aning besviken..

På att min resa inte blir av, pengar kastade i sjön och jag ville verkligen bort, från lilla skitviken, bara för en stund.. bara för en helg liksom, det hade varit en kul grej liksom... men så kan det gå, sjukdomar är inget vi kan rå över, tyvärr :/ Men jag överlever och vi kommer garanterat ta det en annan gång. :)

Jag blir så trött på mig själv, det blir sena nätter och sena mornar, eller ska väl säga näst intill eftermiddagar.. Jag vill vakna runt nio och vara pigg, så att man får ut ngt av dagen.. som vad har jag gjort idag? - stött på den där hemska ormen, ätit god mat med mamma, varit på fotboll i Gusum som gick mindre bra för grabbarna.. men mkt kändisar i steget också, så det var väl kul, eller ngt.. Sen tagit en 70-80 minuter promenad med min bästa vän... och nu sitter jag här.. dum som jag är, varför lägger jag mig inte bara? :S

I morgon är det jobb, men börjar kl 4 och det är bra! Men i morgon ska jag ta en långpromenad innan frukost, senast kl tio.. sen ska jag få lite gjort! Typ städa rummet, laga ngn god mat bara till mig själv, gå till banken och få det där betalt för nu är jag förväntansfull! Osv osv, våra bästa år kanske jag hinner med också.. ;) hha patetiska jävla serie, men jag bara måste kolla ibland.. :D

Sov gott nötter! Ni vet att ni älskar mig... haha ! gossip, vilket är en aning överdrivet.. jaja! läggdags äre iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0