Bad day.

Vaknar av värsta åskan jag hört någonsin, nästan.. :/ Lite läskigt och Maya var livrädd och låg under min säng.. Usch synd om djuren som blir så rädda :(

Kommer knappt ur sängen pga det dumma benet :( Fattar inte vad som hänt.. Började för ngn vecka sen att göra sjukt ont utan att jag gjort ngt? Riktigt lustigt, Lisa pratar om foglossning? Mamma om att kanske ngn nerv ligger i kläm? Nu väntar jag iaf på att vårdcentralen ska ringa upp så får jag höra deras idé om det också, för det blir verkligen inte bättre, snarare tvärtom och jag haltar som en ful kossa.. :(

Jag vill så himla mkt, men kommer det förstöra ngt som jag inte ens vet om jag har? Eller kommer det byggas upp ngt nytt, fint? Kommer du försöka glömma mig direkt, eller kommer du ta vara på mig mer? Det är mkt frågetecken nuu ?

Ngt roligt; jag kollar på bilder från studentveckan och får mig ett och annat skratt :D
Kundvagnen var en trogen vän, tills Lina blev skjutsad i den ner till otten och där blev den kvar.. :( :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0