Kul på visfestivalen :D

Idag är jag fruktansvärt sliten, precis nyvaken nu.. :) Säger som Marcus "hade dödat för en sängkamrat" inte vilken sängkamrat som helst, men inte idag.. Får ju inte glömma att jimpa faktiskt låg på armen inatt :D haha.

Helgen har varit helt klockren!! Men jag orkar inte berätta hela nu, det gör jag i morgon.. Men jag måste ta med det roligaste nuu ;

Nr 1 GRATISÄRGOTT
. Vid kl 2 typ drog alla till Donken, jag och matilda fattar nooll men drar efter.. Jag var inte ett dugg hungrig, men på ett ganska bra rethumör... Linas hamburgade saknade lök och senap, jag vill självklart tjafsa lite med personalen i kassan, så jag tar hamburgaren ur hennes händer och rör mig mot kassan... Där håller jag fram burgaren och säger ; "Det är ingen lök och senap på den här.. " personalen frågar om jag inte beställt ngn special men det förklarar jag klart och tydligt att jag inte har, han ropar efter en burgade MED lök och senap men de som lagar maten bakom svarar att det inte finns. jag säger "jag kan ta en cheese ist" och får det... det visar sig att lina inte gillar det, så jag tar den själv. Vi, vid mitt bord blir lite törstiga och jag ber matilda lite försiktigt sno läsken vid bordet bredvid där tre killar satt.. hon göre, och hon göre jäävligt snyggt ;D Sliter på ett lock och sticker i ett sugrör fort som fan... :D SEN blir jag pommesugen och frågar samma bord om dom verkligen ska äta upp sin pomme som ligger kvar på brickan..det svarar dom att dom ska, men jag säger "nej men den vill ja ha" och får den..... :D SEN kommer en tjej och en kille och sätter sig ngr bord bort, med ett BERG av burgare som matilda och jag efter mkt om och men får till 10 st, jag är mätt men bara för att, så går jag fram och säger "ska ni verkligen äta alla dom där själva? "jaaa" svarar dom som om det vore självklart.... jag säger "ahaaaa, MEN hörrni fick ni lök och senap på era??" bara för att inte verka så jävla tattig... :D men snubben ger mig kvittot och säger ... "ta det här och säg att ni fick för ngr burgare dåå.. " YES tänker jag och går fram, till en annan kassa, självklart.... :D Och säger "ursäkta, jag fick bara 8 CHEESEburgare, jag skulle ha 10.. svar; "men det står hamburgare här" Ja "jaa men jag menade det... jag är jobbig och typ upprepar det igen och lägger även till att det inte varit ngn lök eller senap på burgarna... hon tar kvittot och hämtar två burgare.... :D Snubben som ÄGDE kvittot kommer i samma veva bakom och skriver "jag fick ingen lök eller senap på mina 10 burgare" matilda är snabb med att få tyst på honom, för hur många inom loppet av tio min, köper TIO burgare...... :D hahahahhaha det var klockrent och alla asgarvade när matilda och jag kom ut genom dörrren och mumsade på varsin burgare.... :D

Nr. 2 jag säger bara VIP.. :D
HAHA! Matilda var bäst på imitationen dääär.. !

MALTAweekend, jag körde som alltid mitt berömde sceendyk:D,  Tequilaracet, John, "tio poäng om du dansar med vakten", käka ferraribilar på palladiums dansgolv, "antingen får du sluta glo eller så får du bjuda", jag har aldrig, vinvin och åter vin, Oneminuteman, pojkbesök, farligt mkt ilska och jäääääääävligt mkt folk.
Gjorde det hela riiiktigt jävla roligt!! Att mitt sällskap var 10 underbara tjejer och statsbooys ena dagen och 7 världens bästa tjejer andra dagen, gjorde ju självklart ALLT <3

Dock hände tråkighetet, usch och fy! Jag skäms! :( stackarsstackars henke!

Bra fylla men nästan ännu värre bakfylla.. :D


I'll tell you more tomorrooow after workwork!

Kommentarer
Postat av: bella

bäst helgen på länge :D <3 TAAAAAAAACK!

2008-07-13 @ 20:24:21
Postat av: lisa

så jävla bra! thaaanks.<3<3 :D

2008-07-14 @ 17:29:22
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0