Sjukling?

Idag vaknar jag och är suuuperförkyld och känner mig helt bombad i huvudet... :/ jag var sjuk igår, men idag lovade jag att jobba, trodde med all säkerhet att jag skulle må bättre.. men noope! Men jag ska dit ändå, får gå som det går!

Tzatsiki, morsan och polisen på en av de första dejterna, sanning eller konka, arn på bio, halvtorsk eller heltorsk(som jag oftast vann:P), så sjukt mkt mys att man stog sig i veckor men ändå saknade oavbrutet, en inslagen näsa och en fläskläpp men slutade ändå inte pussa mig trots att varje puss gjort så ont, 6, 7, södertull besök med morgontidning för vissa för att vi skulle få vår stund;D, bus på alla sätt och vis och så himla många härliga skratt tillsammans.
Synd att vi förstörde det, vilka klantar vi är! Men allt det där står för oss, på vårt sätt! Vi tycker fortfarande om varandra, bryr oss om varandra och kommer alltid vara bra vänner, jag är jätteglad! :) Allt känns rätt nu! Dec-juli, Bra tid. (F)


Nu letar jag efter prinsen, men jag undrar; Kan man vara kär i kärleken?


Mina vänner betyder allt för mig, tack för all tid jag får med er och tack för att ni tkr om mig för den jag är!! Jag älskar er ! <3




 
Nu ska Leya bo hos oss i ngr dagar, mysigt! :) Hon flyttade in för ngr timmar sen.. hihi

Jag fick mina pengar idag, det var ett bra tillskott på kontot.. (F)

Mamma, jossan och jag ska åka till Grännäs snart, käka där innan jag börjar jobba.. hoppas det går bra trots en rinnande näsa och en j*vla huvudvärk!!

Hörs i dagarna..

Kommentarer
Postat av: Lina bebis

Tack själv min guldfia:)<3

2008-07-28 @ 20:15:30
Postat av: cicci

du betyder mkt också, tack sjäälv hun.<3

2008-07-28 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0