Fortsättning på vis..

Fredagen:
Woork 10-15, tack felicia för att jag fick sluta en timma tidigare :)
dusch, fix och packning stod på listan när jag kilar genom dörren här hemma...
Sen kom Lina och hämtade upp mig, sen hämtade vi cicci, bella och lisa.. ngr nygjorde skivor trillade in hos mig, (djn i framsätet) och feste kunde börja redan i bilen :D
Vi + Madde, Matilda, Isa, Johanna, Malin och Gabban våldgästar Mårtens lilla lya och där var det igång på riktigt!! Ngr fler bruds trillar in och kollar läget och senare kommer stadsboysen, mkt trevligt :) Vi spelar lite kortspeel, blir lite(mkt) fulla, pratar hööögt och blir kallade en hönsgård ett antal ggr av Christoffer? :P
Palladium var stället för kvällen, där var det riktigt kuul med liveband, mkt känt folk, från viika:D
mindre bra avslut på denna kväll dock, killarna ringer för att få gå med mig hem och sova hos oss i lilla lyan, jag pratar med ngr andra vänner från viken när dom kmr... statskillarna uppskattas inte av en person och en jävligt hård och onödig smäll utdelas på typ världens snällaste kille och han stuupar ner i backen, alla blir galna, jag står i mitten, skriker och knuffar bort dom.. jag känner ju båda "gängen" väääl..... :/ sjukt jobbigt och två hamnar i fyllecell, två som INTE förtjänade det.. :(
Jag blir helt galen och skriker ur mig både det ena och det andra, men jag kan ändå säga att jag står för det.....
Gustav som blir aningen arg, ledsen och förtvivlad retar upp en snubbe som tydligen har kniv på sig..... usch vilka idioter det finns. men väl hemma, eller på gården, säger gustav helt fel sak vid helt fel tillfälle och där var även vårt bråk igång.... SÅ förbannad som jag var denna kväll kan jag inte minnas att jag varit förut.... men jag utvärderar ändå kvällen till ngt skitbra faktiskt, för vi hade så himla kuul, tills allt detta..! Jag väcker malin och kryper ner i sängen bredvid henne, men hjärtat slår och jag skakar fortfarande av ilskan.. SÅ jag tar en kudden och sovsäck under armen och kilar vidare till mamma, behövde få ngr minuter för mig själv och bara få andas in frisk luft... :) Micke var precis nyhemkommen, då han jobbar som vakt på harrys så jag väckte dom inte iaf :P På tal om micke, i min ilska och mina rinnande tårar var jag borta vid harrys, han såg mig genom folkhavet och var tröck sig igenom alla och var hos mig på bråkdelen av en sekund!! dumt av mig att göra honom så orolig.. men känns väldigt skönt att veta att han bryr sig så himla mkt :) MEN, måste bara berätta om det allra sista denna natt, utanför dörren till micke så står två killar och en tjej, en kille drar ner byxorna när jag kommer.. ÄR DET HÄFTIGT!??! Jag fattar inte hur vissa tänker... vilket jag sa till tjejen...

lördagen:
Jag vaknar kl 11.30, sovit asbra, mamma har plockat fram frukost och micke kommer inom 5 minuter med nubakat bröd och massa mums som han varit och handlat :D världens frukost, så himla välbehövligt :) Slapp åhmans till frukost.. :P Sen skjutsar mamma mig till lyan och dom andra brudarna, där är det seegt, men henke och weine har fått komma ur fyllecellen vilken känns riktigt braa!! Senare går lina och jag till micke, där ingen är hemma, vi gosar ner oss i soffan och soover en stund, sen vaknar vi hungriga och går till sahara och köper sallad, tillbaka äta, soova mer :) sen duschade vi och sen vare igång igen, upp till mårten igen och så vare ju bara ÅTTA tjejer som på samma gång skulle göra i ordning sig, två-tre st vid varje spegel osv..haha alla bytte kläder med varandra, men troor att bella vinner den.. :D Sen var vi igång och hinkade vin :) denna kväll var det bara vi 8 tjejer, riktigt mysigt!! vi lekte och stojjade :) "jag har aldrig" var populärt och handlade antingen och spyor eller sex... haha vilken fantasi vi har tjejer.... :D jag fick veta mkt smaskigheter iaf och ni om mig med.... :D hahah kuuul!
Denna kväll blir det stadt för åldersgränsen är 23 på palladium, så sjukt dumt :S men det var riktigt roligt på stadt! :) såg en söting jag inte sett på länge, eller fick ju faktsikt en kram och bytta ngr ord, kul :) Runt kl två blir visst alla hungriga och drar till donken och historian där har ni ju höört :D sen tillbaka till stadt, då var syster med pojkvän där och då satte tequilaracet igång och drinkar delades ut, gratis är gooott! :D
Jimpa blev lämnad av ringeboafolket så han nanna sött hos oss :)

Söndagen var vi aningen slitna, men städpatrullen var igång, riktigt effektiva var vi faktiskt och det blev ett riktigt bra resultat! sen knåpade vi ihop en riktigt bra tack och hej lapp till pappa mårten! :D

Har glömt det roligaste nästan...... Mårten bodde i helgen i lägenheten mitt emot, som han ska flytta in i om ngr veckor, det är en kompis som bor där nu... OCH på fredagen fick jag gustav och lina för oss att kila upp och dela dubbelsängen med honom, jag smög in först och gick in i fel sovrum :D:D meen lyckades att inte väcka dom och kila vidare till rätt rum, lina och gustav ska gå in en halv minut senare meeeeeeeeeeen NETA vaknar.. OJOJOJ så jääävla arg hon var!! :D "DET HÄR ÄR INGET JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA VANDRARHEM !!!! " Hhahahahh där låg jag på mårtens arm och väntade på dom, men dom fick vända rätt fort i dörren.... :D jag väntade ngr minuter och smög mig sedan ut... :D herreguuud! vilket humöör säger jag bara. 

Idag är jag fortfarande trött och sliten, blev väckt kl 2 inatt av en väldigt sööt en:) så när kl ringded 08.30 så var ag inte särskilt pigg... jobb nu idag-ons, fre-tis.. när ska jag få sova ifatt?? :/

Tänkte precis ta en cykeltur ut till pappa, men det skulle bli 2.5 mil fram och tillbaka och jag har nog inte den orken nuu... :/ skulle bara bli att jag lämnade cykeln där och det går inte .. den måste jag ha i morgon :)

so loooong beejbs! Nu vet ni min helg :D


I don't want to run away
baby you're the one i need tonight
no promises

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0