EN ÄLG ELLER EN BUSKE?!

Hur kunde jag glömma bort att skriva om ÄLGEN!... Igår fick Lina och jag för oss att trotsa huvudvärken och tro att lite luft skulle göra susen, så vi knalla fifalla, kl var väl sisådär 22.30... när vi går där på grusvägen får jag för mig att kolla ut på ängarna och upp i skogen, för det är rätt mörkt och man får lätt små saker som stubbar och dylikt att bli ngt heeelt annat.. men så kollar jag på ängen och frågar lina vad det där mörka, stoora, som står ute på ängen är för ngt... vi kommer .först överens om att det nog är en buske, men jag är väldigt osäker på om den busken stått där förut, då jag knallar den där vägen typ flera ggr i veckan.... men sen så kommer vi fram till att, joo det är en stolpe som typ telefonledningen går i.. eller aa en sån... men naae fan är det inte en STOR kropp och så ett huvude? trådarna däruppe går inte alls där "stolpen" står.... lina klämmer tag om mig arm och vi ökar takten rätt rejäält.. ;D vi knallar på i bra fart hemåt och skrämmer upp varandra med både den ena och den andra historian....  vi bestämmer oss för att ta bilen, direkt vi kommer hem och åka upp och kolla... står det där kvar, så är det ju antagligen en buske, annars är det ju en ääälg! Jag kan ju säga er en sak, DEN STOD INTE KVAR. SÅÅ en slutsats blir; NEVER EVER, fifalla igen i det där mörkret.... ;D

Lina kom till mig på jobbet idag, typ kvart i tio och eftersom vi varit sjukt effektiva på jobbet idag och städat klart och allt redan vid typ halv tio så kunde jag knalla därifrån vid typ fem över... så vi gick hem till mig, sen gick vi viken runt, det var skönt! :)

Nu sitter jag här och är trött, ska lägga mig och se dom sista minuterna på satc nu!! :)

I morgon jobb 16-22 igen. wish me luck med huvudvärken.

Godnatt summerlovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0