Ekön

Idag har jag jobbar 10-16, så hade jag fått sms från bellsibub som ville åka till ekön och mysa, så jag och lisa köpte, äpplen, jordgubbar, vindruvor och naturgodis till oss, goooott! och bella och cicci fixade sallad till dom!! :) sen bar det av utåt och vi tog sandbergs berg.. sorgligt men sant.. :) och där käkade vi och det stekte lite på kinderna faktiskt, trots att kl var närmare halv sju när vi kom ut.. härligt!

På vägen hem stannade vi vid utkikstornet och sprang stigen upp för att klättra upp där, ngr kort, lite svindel och en jäävla massa flugor, sen bar det av neråt igen.. ;D

Kände då efter att ha sprungit lite på stigen där att en joggingrunda skulle vara på sin plats, så väl hemma när det fortfarande fanns lite ljus ute så gav jag mig iväg, 40 min löpning och det var sjuukt skönt! lite skakiimaskin sen också ;D


Nu är jag trött och sugen på dubbelavsnitt av satc! I'm stuuucked!!! Shit, jag ser på det varje kväll nu, nya som gamla avsnitt! Det är klockrent! :)

Gav förslaget om en weekend på annan ort till pappa och sistersen förut, får se hur det blir.. vore mys, nu när vädret kommer, att typ dra ner husvagnen till öland, tors-sön skulle räcka! Öland varje sommar är ett stort måste, så har det varit sen jag var en liten skit.... :)

Taack (lite mer än halva) SB gänget för en mysig eftermiddag/kväll! :)

I morgon Bella och Cicci så sätter vi kl på 9 och drar till sandvike! :)

Soo loong ni andra suuuckers.



Kommentarer
Postat av: cicci

tack för en myskväll :) gillar vi!



åh jajamensan, imorn blire sool o bad :D yeeeessss

2008-07-22 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0