Västervik

Nu har mamma och jag precis ätit en god frukost, jag åkte hit med Linda igår, som skulle till johannis och isabell, jag åkte som sagt ist hit, gick en runda med maya, sen gick jag upp till badhuset, där jag simmade 55-60 minuter, underbart skönt!! Sen bastade och solade jag också :) Sen på hemvägen gick jag förbi sahara och köpte mumsig sallad!
Sen deckade jag i soffan... tills mamma och micke kom från jobben. då var det dags att laga mat, potatisgratäng och kyckling, så kom linda förbi och åt med oss! mysigt!

sen hela kvällen pratade vi resor och kollade tvn... thailand nästa år verkar det luta mot.. men även kortare resor, så som berlin, london.. osv, yeey! :D
MEN först och främst, två veckor kvar till bulgarien idag!!!! Hoppas ni är lika laddade som mig tjejer? :D

Idag ska mamma och jag upp till badhuset igen, men jag får se om jag simmar igen, eller om jag tränar på gymet däruppe.. är sugen på löpbandet, var länge sen nu.. sen bara köra lite fria vikter.. men jag får se! är seg i kroppen idag, speciellt axlar, nacke, rygg.. men det är ju bra på sitt sätt att det känns att det gav ngt igår.. behöver verkligen träna ryggpartiet, har en riktig problemrygg...
 Så får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda.. Är så skönt att vara lite hemifrån och bara vara, äälskar att vara med vännerna jämtjämtjämt, men är skönt med en stund för mig själv också, ngn gång sådär!!

I morgon åker jag in till min nyhemkomna bebis!! :) Jag är superladdad inför helgen och jag ska krama och pussa sönder dig loooove!! <3<3<3<3


So long, nu blire lite OS sen göra oss redo för badhuset! :D

puss

Kommentarer
Postat av: emmii

åååh älskling jag längtar <3 vi ska ha så skoj och myyys :D kärlek till dig sööt <3

2008-08-21 @ 21:44:21
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: cicci

åh thailand är inte dumt du ;)



aaråå klart ja är laddad haha, shit snart åker vi :D

<3

2008-08-21 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0