weekend

Vi börjar med gårdagen, först och främst i bild






Gårdagen i text då..

Jobbade till 16.30, gick hem och packade stora väskan, blev upphämtad av systrar och styrde kosan ner mot landet.. Stannade till hos mormor där hennes granne, min moster också var :) kramades, pratade skit och puttinuttade med Vilde, sen kom pappa hem dit och morbror Lasse.. Jag får så himla härliga känslor i hela kroppen av att vara på landet och träffa dem jag tkr så himla mkt om, min fina släkt, som jag träffar alldeles för sällan! Vääääldigt mkt goodfeelings! Sen gick vi vidare ner till pappa som bor hundra meter därifrån och jag drog på mig mina nya träningstajts och löparpjucks och avverkade rundan i skogen.. (runt lugnet, det säger väl allt?)

När jag kom hem igen var maten klar och det var typ det godaste jag ätit iår, näästan! nam nam nam!
Och eftersom Jossan och Linda hade varit på candyland innan vi åkte från norrpan så blev de det till efterrätt!
Delade dubbelsäng med storasyster inatt och vaknade av att bebis låg mellan oss och skrattade, pratade och intekunde ligga stilla... Jag slår upp ögonen och möts av världens största (och sötaste) léende och så lägger han sig på sidan en millimeter från mig och klappar mig på kinden, mitt mosterhjärta smälte! UNDERBARA UNGE!! vi låg och myste en halvtimme sen var moster tvungen att gå upp.
 Jag skulle ju med bussen och in till stan och jobba! hade hellre myst hela dagen faktiskt, men sånt är livet.
 När jag pussade bebis hejdå på busstationen så bet han mig i näsan med alla sina 8 tänder. aaaj.

Eftersom jag, trots att bebis sovit i samma rum, har sovit som en prinsessa så känner jag mig helt utvilad idag! Jag älskar att andas lantluft, de är det bästa som finns!



Ikväll efter jobbet väntar födelsedagsmiddag hos fina Carro, tror det blir helt nyktert faktiskt.. På något sätt känns det bäst så! Mamma och Micke kommer till mig i morgon förmiddag och ska styra lite i lyan, sen har jag tänkt hinna med ett träningspass och på kvällen ska jag mysa med Lisen så jag vill vara pigg och fräsch!

M
en vi får se vart kvällen slutar jag känner ju mig själv rätt bra.....




Vi hörs senare eller i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0