Yesterday( bilden alltså ). Idag förstörde...

img_7106 (MMS)

Yesterday( bilden alltså ). Idag förstördes dagen 3 ggr! Nr 1 . Jag sov som en påse skit, oroligt och vaknade hela tiden, var inte ens skönt att sova, struntade i min tvättid för att jag var sur över att jag inte sovit bra, väderhelvetet var ju skit och det är nr 2 men egentligen 3 ju, men isåfall är det 4 saker.... Nr 4 . Fick ett helvetes brev från sjukis, back to hjärtmottagningen och massa prover på det, satt mig bara och grät med brevet i handen... Inte det att jag tror att jag ska dö, men jag får ju sån ångest !!! Så nu kmr jag må dåligt varje dag till den 8/4. Tack vad kul! Nu kom frida med en kaffe här, extra stor, extra stark och med mjölk i. Jag har ju försökt så många ggr innan men nu jävlar. Har ju idag även bestämt mig för ett nytt liv. Eller nej nya matvanor bara, började med att äta ingenting, bli yr runt kl 16 och har nu huvudvärk när jag väl ätit. Jag är inte som alla andra, jag vet!


Kommentarer
Postat av: AA

Nämen, så får du inte göra!!! Lyssna på hon som är gammal :), JAG alltså :). Ser fram emot lördag :)

2011-03-10 @ 20:55:33
Postat av: Linda

Haha han är så himla söt den lille prinsen. Sjunger sig till sömns haha :)

2011-03-12 @ 19:44:27
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0