På 3 olika sätt

Godkväll!

Jag har haft en mysig dag! Åkte till pappa för middag och mys med honom, eva, systrarna, systerson, danne och alla vovvisarna! :) Vilde gick på min mage idag, PÅ RIKTIGT... han spänner benen jäkligt mkt ibland (oftast när han är arg) men denna gång var han glad, så spände han benen och stod i mitt knä så jag höll bara väldigt lätt i honom, då tog han steg, 3 eller 4 steg tog han upp till tuttarna typ... lilla lilla hjärtat är bara 6 veckor och redan så duktig, då fick jag krokodiltårar i ögonen!
Runt 22 kom linda, jag och bebis in till stan och åkte hem med vovvisarna och köpte med lite mat och såg big brother hos mig, vilde låg och pratade med min gardin på mitt bröst hela programmet..... krävs inte mkt underhållning där inte... :P

Nu är det ngt dåligt på tvn och inget kul alls här heller, gått igenom dem bloggar jag checkar in ibland, tog inte många minuter..... Jag är boksugen, jättesugen på att läsa lite.. sover så dåligt och orolig och drömmer mkt mardrömmar nu för tiden, så vill bara läsa och få tankarna på annat och somna som en bebis !




Vi kör en liten egotripp idag! Jag har funderingar kring mitt hår.... Har tid den 15:e så vi får se om jag hinner ändra mig innan dess.... nu köör vi

 
kort kanske?

 


Får ni se halva badrumsskåpet med, det bjussar jag på ! bara för er !




Eller ha kvar det långa?!





I morgon ska jag få en bandspelare moterad vid bröstet, ordagrant monterad.... Det var så det stod, wish me luck eller ngt........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0