Heeej mina beeebisar

Jag tänker inte börja inlägget som många andra med att be om ursäkt för kass update, för sån är jag, skriver när jag känner för det! Dock måste jag ju tycka lite synd om er eftersom ni kollar in VARJE dag och får se bilden där jag cutat håret om och om och oooom igen.... jag förstår er frustration, tro mig jag gör verkligen det.


Idag är jag ledig! och hos syster i viken och hälsar på! Solen tittar fram och jag är glad! :) Har längtat efter mamma så ikväll ska vi laga middag ihop och jag behöver råd och tips från världens mest kloka person.. Även om beslutet är mitt brukar hon kunna hjälpa mig reda ut endel av tankarna som flyger omkring innanför pannbenet!


Har tusen grejer att skriva men just bara för det så blir jag tom... men jag har lite pics, gårdagens och dagens outfitta ;) älska hanapee. :)
jag har ju köpa massa nytt, vårigt! Så jag har till och med bestämt morgondagens klädsel, (känner mig lite som lina sandberg.. haha no offence sötlina) :D men det får ni se i morgon....




Ne hörrni, nu kör vi bildregn istället, mkt roligare :P



Suddsudd, igår..





Och så kör vi ngr från idaag.








Nu ska vi äta mat! Njut av solen hörrni, den gör verkligen underverk när man är trött och lite nere!



Förresten skänker jag tankar till Japan och även Thailand! Usch det gör ont i hela mig när det händer massa tråkigt.. vädret och vind och allt illa det kan orsaka, det skrämmer mig.. 
 Thailand i mitt hjärta! Så regn, storm och jordskalv, kom inte och förstör vårt paradis !!

Kommentarer
Postat av: cicci

jättefin i håret :)

2011-03-31 @ 11:32:56
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena carro :) ... Du jag såg dig idag minnsan du hehe ne du kom o gick vid domino ju :) .. såg lite halv stessad ut ju hehe men rikigt gullig och fin var du för det ju :) hehe

2011-04-06 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0