2 timmars fika och big brother

Tja och godkväll!


Emma och jag hade en catch up fika, på över 2 timmar! vi catchade bara upp för lördagen, men det behövdes tid för att reda ut den kvällen! Haha! Vad jävla kul vi hade! Började hos Alexandra och Bengan, drog vidare till trappan och rebecca & fiona, bra skit! helt klart tummen upp! Men så mkt folk, helt stört mkt folk! Det blev till och med föör mkt om ni frågar mig.. så emma och jag avslutade på vk, där vi (nästan) hade dansgolvet för oss själva, så jäkla mysigt ställe! vilken kväll, som fullast kände jag mig kl 4 när jag stod vid spisen och lagade makaroner och bacon! HAHA! fy satan vad allt snurrade! hittade alla mina kläder i badrummet dagen efter, till och med skor och halsband låg där på golvet. haha!

 


Sen vill jag skriva lite kort om big brother.... jag förstår inte folk som säger att det är såå sjukt dåligt och typ "gud vilka pinsamma människor, men jag måste erkänna att jag är fast" vad är det att erkänna?! VEM på denna jord gillar inte att se folk göra bort sig?! dem har ju slängt in ett gäng dårar i underhållningssyfte.. jag köper att alla inte älskar det, men då säger jag bara TITTA INTE DÅ!? hur svårt kan det vara..... jag älskar att se folk vara pinsamma och göra bort sig! det är ju sjukt kul! skadeglädjen är ju som man brukar säga den enda sanna glädjen... varför kan man då inte erkänna att man gillar det?! alla är vi olika MEN som jag sa, se det inte då... 
I förra veckan hörde jag skitsnack om det "alltså det är så jäääääävla dåligt, jag ser det på play och är på avsnitt 9 nu" DÅ UNDRAR JAG, vem fan ser NIO, 9, fucking N I O avsnitt på ngt som är så förbannat jävla dåligt?! Jag skulle högst gett det 15 min om jag tyckte det var verkligen så dåligt...... Många tkr nog att det är patetiskt vilket det ju egentligen verkligen är, men dem som tkr att det BARA är det och 0 underhållning, dem tittar ju såklart inte.
det jag syfter på är dem som säger hur sjukt dåligt det är men inte kan slita sig.... 
I fucking love it! dem är ju störtsköna! och man känner sig ju själv rätt smart och duktig när man ser på det, är ju alltid en härlig känsla! haha!





MEN folk då?! som saknar självinstinkt... som inte FÖRSTÅR att dem är precis på det sättet som dem klagar på att andra är, eller som säger att dem själva är si och så, när dem egentligen är raka motsatsen.... jag förstår inte hur man inte kan se och förstå hur man själv beter sig? det gör man väl?! visst när jag är riktigt riktigt full så kanske jag inte 100% vet hur jag beter mig.. ;D haha! men ärligt talat, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.





Vi säger så, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0