Finaste killen!

HEEEEEEJ!


Det blev en bättre dag idag, jag vaknade (dock med huvudvärk) gladare ! Mkt gladare, tror jag behövde sova ruset av mig! Upp och hoppa kl 10.... kokade ägg och gjorde under tiden 100 situps! BRA VA?! Ska göra 100 st till ikväll tänkte jag, kan bli en ny vana, 100 på morgonen och 100 på kvällen... bra grej ju! Är det inte 21 ggr man ska göra en sak för att det ska bli en vana? - jag tror det .. nu jävlar :P
Iallafall, käkade två knäckisar med ägg på och packade sedan träningsväskan! Väl på gymet var jag lika taggad som föregående dagar! Körde på som fan idag med! Och jag blir så stolt över mig själv! :D


Nu jobbar en timme till :OOOOOO blev chockad själv nu när jag skrev det och sneglade till på klockan! tiden går faktiskt framåt, idag med! grymt! brukar tro att klockan stannat när jag jobbar kväll, det är förskräckligt så mkt saktare tiden går på kvällen än på dagarna... konstigt det där!


JAG LÄNGTAR TILL LÖRDAG!!!! Då får jag träffa bästa, bästa bästaaaaaaa tjejerna! wiiiihoooooooooo!!



Detta var i lördags...






Blev förresten bjuden på lunch hos syster med familj förut! precis som häromkvällen, dem är inte så dumma dem där ändå ;) Så gosade jag med Vilde! Han låg på mitt bröst och filosoferade, kom nästan tårar (på mig alltså..;P) när jag var tvungen att traska tillbaka till jobbet... Lilla lillkillen, han växer verkligen fort nu, för fort tkr moster! Världens skillnad sen häromdagen... Han är min stora kärlek det där lilla livet!

Titta på hjärtat va?? När han tappade nappen så tog han tummen! <3



Vi hörs senare ikväll eller i morgon!


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

åh såå sööt bebis :)!

2011-02-11 @ 16:18:35
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0