Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Hej påer fina!


Lite kort om vad som hänt sista dagarna;


jag har fått nya arbetsuppgifter som jag diggar något fruktansvärt, nytändning! precis vad jag behövde! yes!


jag kan inte sova längre, 4 högst 5 timmar per natt, trots att jag har bakfylla att sova igen, fattar inte vad det är med mig. men jag mår bra och är glad iallafall!


Emma och jag har tagit tag i vår träning, vi började igår! haha! Tog långa rundan, promenaderna + strömmen och var ute en och en halvtimme, jogging och pw! tungt i benen, men alldeles alldeles underbart! :) efter jobbet idag blir spinning! it's just löööv!


aah det var väl typ det i stora drag!


En bild från i lördags

Jag och finaste tjejerna!


SER NI VAD MITT HÅR HAR VÄXT!? OMG! Tur att jag ska klippa av det snart igen ;)


Vi hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0