Kan vi inte vrida tillbaka tiden? Iallafall typ ett år?

Känner mig fortfarande pigg och pepp! aaah lite smått lycklig till och med! Jag slutar ju om mindre än 3 timmar och är då ledig enda tills på måndag kl 8. Det är väl för härligt!?


Det var med blandade känslor jag käkade min lunch (en kanelbulle) och såg på biggest loser.... hm, mådde lite illa över mig själv.

 

Jag ska nog springa ikväll, om benet mår bra! :)



Skriver mer ikväll, visst tkr ni om mig nu när jag är glad igen?? :)


Jag tkr om er, nästan alla av mina läsare tror jag, med undantag från en man som ljuger, som jag har sållat bort ur mitt liv nu, han är gonegonegone. Känner mig som en ny människa efter det! haha, så himla skönt!


Kommentarer
Postat av: AA

:) :) KRAM!

2010-10-08 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0