19/10

No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all



GODKVÄÄÄÄLL!

Jobbar kväll för första gången på ngn månad och det är preciiis som jag minns det; sjukligt segt! Det går alltid lite sämre på kvällar, 6 alternativt 8 timmar tar alltid lite längre tid än om man jobbar dag, kunderna är alltid lite tjurigare då man ju självklart vill ha ett fungerande bredband, telefon, tv etc på kvällarna. aah jag kan fortsätta länge till, jag gillar helt enkelt inte att jobba kväll! Även om det var skönt att ha en rätt slapp förmiddag....

Mamma och jag vaknade någon gång efter 9.. jag städade mitt rum som ni vet.. Sen käkade vi god frulle, sen skulle jag ge mig ut och springa men det gick inte, regnade, blåste och var kalltfan så jag vände hemåt ganska omgående, tränade då med mina hantlar istället, biceps, triceps, axlar och bröst, skakig och skön i armarna efteråt, bra skit! Innan bussen gick så solade jag också, aaaaaah vad skönt! Var i sjukligt stort behov av det...

 

 

två och en halv timme kvar nu, pallar jag? klart jag gör, ska vara extra övertrevlig idag så att dem inte kan vara elaka mot mig....

 

Så länge får ni se ett par bilder från i lördags, dock inte världens finaste, eller vad säger du Emma? :)

 


Jag vet ärligt talat inte varför jag ser så rädd ut..

Gänget! Förutom Kalle..


HAHA, vad alla är med :)


Dra på smilbandet och upp med humööööööööret... haha :D

 

 

 

Hoppas ni gillade dem!

 

 

Tjarå, hörs kanske sen! Annars i morgon, DÅ ÄR JAG LEDIG!! och på TORSDAG OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅ! wiihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0