Okej, nu kör vi!

BIIIIILDREEEEEEEEEEEEEEEEEEEGN!!!



Trion, mc i norrpan, lugnet före stromen ;)


Emma fick 5 hakor, det tyckte jag var j**vligt kul

Wooohooow, snygging!




Vi lekte lite :)

och hade ganska kul..

Jaag var snygg och visade bhn med flit ;)



Vi kändes oss för snygga med höga pjucks så vi hoppade runt i tygskor båda dagarna

Jag använde emma som bord :)

Vi trodde inte att vi var fulla, men här kommer bildbeviset......



Vi snodde en pall och sprang för våra liv.. Blev stoppade av ett crew som sa "Ni får inte springa i korridoren" varpå jag svarade "DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅR PALL!" han upprepade sin meningen, och jag skrek en gång till fast ännu högre "DEEEET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR PAAAAALLL!!!!" snubben hade inte ens nämnt pallen...... hmm :P

Man blir trött av att vara på pallstöld!

Jag var rätt tuff ;) Vi snodde ett par brillor också... eehm, vad är grejen med att sno? haha

Enda gången vi åkte hiss var med Bengt... :D


Så dansade vi såklart i alla korridorer

puss

Jag och Bengt gjorde oss snygga för kameran

Jag sprang ifrån emma


Emma hade väärsta tuttarna! :O

Underbara soldäcket! Här är vi av i Riga, var där och käkade på mc och hängde i en mysig park

dag nr 2, sööta tjejor :)

"Vi går upp och låtsasdansar och tar lite bilder" följande bilder är samma sak... :D

DAAANCE biiaaaatch! :D

wooohoooooow!!

Linn var lite trött, större delen av resan.. haaa!

Sandri stretchar och jag är full

Jag blev också sugen på att stretcha, killen där försöker nog bara springa förbi oss lite obemärkt.. :P

Fuck u sandri!

Vi ville inte vara med Emma.... :D

Martina hade ASlång hals... tss!

Sandri hade lite keewl!

Bengt och jag shakade som aldrig förr

Behöver jag säga ngt?

Ehhm. aa ne.. :D

Vi låste in oss på toan och fotade och garvade ihjäl oss åt hur dumma i huvudet vi var

woohoow, dag två hade både emma och jag stora och snygga maskor, men vaaad gööör deee!?


Sa jag vilken kryssning vi var på?! -JUST DET!!!! 100% PAAAARTY!!!!! Förövrigt. jävligt söt tjej! HA!

Vi posade med en deckad kille... sen sprang vi därifrån, var är det för fel på oss? :O

snyyggingar! haha

Sen spårade även den kvällen..... och kameran dog! uuuh inte bra!





Emma och jag är iallafall ett bra team, typ det bästa och ingen av oss får nog av tankarna på kryssningen, vi gjorde allt och lite till..
Var lite föör fulla, gjorde dumma och konstiga saker som vi aldrig skulle få för oss att göra här,
vi spelade in filmer (bloggfilmer :D) som ni kanske kommer få se, den är SÅ bra, herregud.
vi spelade även in filmer på snygga tjejer och killar som trodde dem dansade som gudar, fast dem egentligen kanske inte gjorde det,
vi dunkade lite på soldäck, hängde med thailandgänget
Emma och jag åkte skridskor, körde vasaloppet och jag vann maraton, (ALLT detta på en och samma gång på ett halt golv ute på soldäck) svårt att bestämma oss?
Sandra hade med sin rakhyvel och ngn stor grej som man sätter på väggen för att ha hyveln i, jag frågade "varför har du med dig den där också!?" Sandra svarade "för att om jag lägger rakhyveln på ngt så kladdar den av sig, för det är tvål vid bladen" Jag sa "Men du kan väl bara lägga hyveln upp och ner?" eehm, hahahaha. fyfan vad vi skrattade och fyfan vad dum hon kände sig.
min kommentar till grabbarna från Småland när vi förfestade där första kvällen, "nej alltså det här funkar inte för mig" sen gick emma och jag till vår hytt och drack, tog kort, spelade in  filmer och dansade och sjöng.

Emma och jag som absolut inte röker, ingen av oss har gjort det sen vi var 14 år, vi tattade cigg för fulla muggar och kedjerökte som aldrig förr, emma fick nickokick men jag kunde inte bestämma mig om det inte redan snurrade så pass mkt? haha känns som vi var 12 år igen!


Avslutar med 3 dansgolvbilder (de enda därifrån som finns) men där emma och jag hoppade, hoppade, skrek och dansade till 5 på mornarna, jag hade träningsvärk i höger vad och vänster lår. Kan bara tänka mig hur dansen såg ut.....


Varför tog alla killar av sig tröjorna!? :O


aaja mina sötisar nu är jag helt slut!
Emma och jag pimplar vin och ska strax iväg på 25 års fest!! gogogo!!!


Snart ska ni få se ngr snygga bilder på hur vi ser ut ikväll! Så länge ENJOOOOOOOOY vår underbara kryyyysss !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0