Mamma dissade mina nya kalasbyxor

Hej vänner och fiender!



Jag är rätt tom på ord idag, har varit en tung, jobbig, slitig, ledsam dag, så ni får lite bilder och så.




Igår.




Jag: - Mamma har du sett mina nya byxor?!

Mamma: - OJ.....

Mamma igen: - jag tror att farmor hade sånna där en gång i tin....

Mamma en tredje gång: - men det är inne nu eller?

Jag: - mm det äre...






SÅ hemska är dem väl inte?! Jag gillar dem iallafall :)






Lite thai med va? aaafan ett par stycken bjuder jag på... håll i er!



Dag nr. 3 








En sista från en annan dag...

Bästa stället!




Snart ska jag träffa bästis för en promenad iallafall, kanske även mys, vi får se vad klockan blir, handboll nu och spänning på hög nivå, får bli ph på play idag tror jag....


Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: AA

Skit snygga ju!!! :) :) KRAAAAAM

2010-12-16 @ 22:44:02
Postat av: EMPAS

SKIT SNYGGA SNYGGING! :D

2010-12-20 @ 00:44:28
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Carroliina, är du släkt med Josefine? Tänkte bara eftersom att det lika gärna hade kunnat varit hennes fötter på bild. Ena foten framåt den andra lite inåt..=) Puss på dig!

2010-12-24 @ 04:47:48
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0