Min mamma!

Ville bara säga att min mamma är världens bästa, jag brukar inte gilla att skryta, men i det här fallet måste jag, hon är bäst! Och jag älskar henne över allt annat! Kan inte för mitt liv förstå dem som inte har en sån relation till sin mamma som jag har med min..



Vad jag än gör för dumheter, så är hon alltid där och stöttar mig.






Nu ska ni få höra vad jag ska göra, TRÄNA! Ja ni läste rätt! Jag har sån sjuksjuksjuk träningsvärk i benen efter alla utfall igår, jag har svårt att gå, sätta mig och gå från sittandes till stående, känner mig som 75+. Så jag tänkte träna magen (ni vet dem där 7 övningarna från tidningen, det var bra skit, för det kändes verkligen) och så ska jag träna armarna. Jag ska lite smått, sakta men säkert förändra mitt liv, nu är det inte för varmt för att träna på riktigt längre så det kan jag inte skylla på titt som tätt, så jag ska göra det, visst har man väl VARJE dag 1 timme över då man gör ingenting? JA, det har man, och har man inte det så får man TA sig den tiden, så kan man träna, man behöver inte gå till gymet, men man måste röra på sig, helst springa, men en pw på en timme är ju också godkänt, men jag vill ha förändring, så ska köra så hårt jag bara kan. SÅ då var det sagt.

Har en löparkompis till veckan, jag säger bara, vrinneviskogen, snart kommer två snyggingar och joggar förbi :D

Nee nu kan jag inte låta magen och armarna vänta längre, gud vad gott jag kommer somna sen!

I <3 U darlings!



Igår! Bella har köpt systemkamera så det knäppte mkt bilder igår, antar att dem hamnar på fejjan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0