Påskkänslor?

Hur känns dem? Vilket fall som helst så är det påsk och lite längre helg än vanligt, vilket uppskattas galet mkt.


Sen jag skrev sist har systrarna Berg Johansson, se nedan, lagat maaassa påskmat bla annat köttbullar, jansson, omelett ooosv. Nu kör vi på tjockhelg!





I helgen ska jag ta tillvara på varenda minut! Snart vi äta av allt det goda, sen ska vi spela wii & sällskapsspel och tömma godisäggen! I morgon ska jag gå ut med underbara tjejer, bland annat Emma, Carro och Sandra, 3 st eller till och med 4 st olika förfester står framför oss, vi får se vart vi hamnar! :D





Min lilla bebis! Brudarna snuggar köttbullar i köket :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den där hunden var ju lite söt iaf. Trots att jag inte gillar hundar. Blir liter oroad över det där med tjockis helg. det är slut emd det nu. Sluuut. <3

2010-04-08 @ 18:17:31
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0