OM

Om inte grannen haft fest alternativt kollat film på absolut högst volym på surround så hade det säkert funkat. Klockan var nog inte mer än 23.30, men jag som skulle gå upp 05.30 för ett träningspass innan jobbet, hade lagt mig kl 22 för att få den sömn jag behöver och för att orka vid den tiden... Men tro inte att jag bara låg där och lyssnade, nejnej jag gick in i badrummet och hämtade min mopp, haha nu kanske ni undrar vad jag gjorde med den, det ska jag berättade, jag ställde mig mitt i vardagsrummet och slog som en dåre upp i taket med skaftet!! Tror inte att dem i lgh över hörde mig, pga det höga ljudet, men jag är ganska övertygad om att ULLA hörde..... Jag hörde nämligen hur en dörr kastas upp utanför... OOOOHSHIT, tänkte jag och slutade, tills jag hörde att dörren stängdes igen, då bankade jag igen. Men jag tröttnade ganska fort och kröp ner igen, efter ngn kvart eller så blev det tyst.
Så vad tror ni, gick jag upp kl 05.30?
Svaret är självklart nej! Jag ställde fram klockan till 07.15. Cyklade hemifrån 07.45, ibland är jag riktigt snabb!


Nu är det en ny dag med nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0