Hey losers!

Idag är det lördag och jag är glad, av den enkla anledning att jag sovit i min egen säng, det är underbaaart efter en hel vecka på bortaplan! Kan uppfattas fel, men isf hoppas jag att det gör det..!

Jag kom igår på väg till jobbet på att mina absolut bästa blogginlägg kommer jag på just då, på väg till jobbet... det är ofta också i duschen (hur nu det kan komma sig?) men ännu oftare på kvällarna när jag bäddat ner mig... vilket är den stora anledningen till att ni aldrig får läsa dom roliga... för dom finns bara i mitt huvude, när jag sedan sätter mig vid en dator blir det bara pannkaka av det hela så då struntar jag i det...

Kändishyllningen är till Carolina Gynning som enligt mig är sveriges kanske coolaste och snyggaste människa!! Hon är så klockren på alla sätt och hur opererad hon än är så tkr jag att hon är så jävla snygg och att hon faktiskt ser naturlig ut! Jag säger då bara LINDA ROSING, släng dig i väggen! Hon sa själv i sitt eget program "det enda som är äkta på mig är min näsa... och  mina ögon, fast inte fransarna..." Hallå, det kan väl inte vara kul att ingenting i ens utseende är riktigt? jag fattar ingenting.. :S har ni förresten sett att BB går på vardagskvällar nu? från -03 där just Linda rosing är med...  DÄR är hon jätttesöt och där är hon en människa, med fötterna på jorden, inte en så otrolig bitch som tror att hon äger allt och alla och att ALLA älskar henne.... jag lovar, jag gör inte det....
MEN, Lindas snygging, Hugo!!! Ojojooooj, vilken Carro-kille! sååå söt, het och vilka ögon sen!jag smälter och han är den enda(en jävligt bra) anledningen till att jag kollar på den rätte för rosing.. är du en hugo, hör av dig! :D

Igår hade jag ställt kl på 06.30 för att ge mig ut innan frulle och springa min 45 mins runda.. Jag drar upp persiennen och vad ser jag :O SNÖSTORM!!! jag drar snabbt ner igen och bäddar ner mig för att sova 1 h till... jag blev inte jätteledsen att jag inte kunde springa, kan jag erkänna.. Men jag lovar er, jag blev jätteledsen av det äckliga vädret... jag hade dagen innan varit och shoppat vårkläder, fått lite feeling och allt... men visst, förstör mitt vårhumör bara, gör det! :S


Snart kommer Linda hit ner en sväng för lite ärenden, sen ska jag följa med henne till nkpg och kolla in nya gina i maxi (kanske inte så nytt, men för en västerviksbo är det nytt:P) sen söker jag efter en jeansjacka, jag vet precis hur den ska se ut! wish me luck! det är nämligen för mig ett stort problem, att jag alltid innan shopping vet hur skor, jacka, brallisar och allt ska se ut... då finns det ju oftast inte.. jag ska nog börja göra egna kläder.. :P Men sen blir det ju förståss endel impulsköp, så jag brukar lyckas få med mig ett antal påsar ändå... :)

I morgon, eller nästan helg (jag vill i morgon) ska linis göra nya nails på mig, weeey!! :) Så då vet ni det och kan skriva upp det i era rosa små böcker!!


Somewhere far along this road he lost his soul, to a woman so heartless.
How could you be so Dr. evil?



Jag var shakira på jobbet igår, om ni frågar Niklas!



puss på heeelg! ännu mer puss på VIT helg!

FÖRRESTEN, igår snusade jag, för första gången! Catch tjejsnus, jag fick nickokick! haha yes! har allltid sagt att jag aldrig ska snusa, aldrig, aldrig, aldrig ! Men Lina är en bra övertalare... ;D



Mys ikväll va peeeps?


Kommentarer
Postat av: Lina

Snacka om att jag hade fin utsikt på planet i måndags, hoppas på lika fin när jag åker hem ;D

2009-03-28 @ 17:53:07
Postat av: Carolin

WOOW, Hugo!! :D lätt snyggaste i tv just nu! Spana åt mig med! :) och du, se till att komma hem nu, jag saknar dig här..! <3

2009-03-28 @ 23:57:34
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Lina

Kan spana åt hela världen om alla nu vill så ;) , yepp imorgon blir det hem igen. Har planer på att komma ner till dig i veckan, kan det gå tro? OCH om darling är lagad och mår bra ;p haha <3<3

2009-03-29 @ 18:26:50
Postat av: C

ÅH, bebis KOM!!! :) Ring mig när du kmr hem så bestämmer vi ngt!! :) du skulle ju kanske kunna komma på torsdag.. sov kvar till fre.. men det där kan vi bestämma mer när du ringer, jag längtar! <3

2009-03-30 @ 11:04:09
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0