Det här var väl inte alls planerat..

Nr 1, att jag skulle vara på det här humöret, idag?! Är skitsur!! :(

Nr 2, att all snö från taket över natten har rasat och ligger utanför dörren (vi kommer endast ut efter ett par minuters klättrande över den LILLA vallen)

Nr 3, att det regnar... VADFAN!??! "Vi fick iaf en vit jul" säger vissa och tror att de kommer undan med det, NO WAY säger jag!! Jag gick en promenad med Maya, den promenaden var på kanske 20 minuter (alltså en väldigt kort) meeen, efter att ha gått 10 meter så är mina stövlar totalt vattenfyllda, känns som att jag står utan skor i en vattenpöl, det täcker liksom hela fötterna, sen att vattnet är 0 gradigt, ja det gör ju så att jag tappar känseln i fötterna, tur att jag inte mötte någon som jag var tvungen att prata med på den där turen, för jag var och är fortfarande som ett jävla BI!! gaaaaaaaaaah.

Jag vill inte gå ut en enda gång till idag, men det måste jag ju.... Men vart fan ska jag?!


Till Lisa, dit jag och 35 st till ska, sa jag att hon bor i en etta!? :D

Till Emma, dit bara hon och jag ska, bli riktigt knöl och se om vi kommer längre än till hennes soffa.


Svårt val, ngn som vill hjälpa mig bestämma OCH på köpet ge mig ett bättre humör?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0